Dreamville – LamboTruck Lyrics

You want these You gotta have fees plus more So much heat you can’t hold A lot of green, kind that can’t fold What’s those? You want these Gotta have fees plus more So much heat you can’t hold Whole lot of green, kind that can’t fold [Verse 2: REASON] Yeah yeah, woah Top Dawg with some Dreamers Can’t believe it, you surprised, ‘prised I been on the same shit, getting brain, I’m such a wise guy Niggas took shots, plenty, South Park, Kenny, I don’t die die I’m not just gonna slide on you, my nigga, we gon’ slide slide Made a living staying posted like I’m Diesel, this… Read More

Continue Reading

YG – Hard Bottoms & White Socks Lyrics

Play this song [Intro] I would like to welcome a special guest tonight He go by the name of Y’all know his name He is a very important person of this little world of ours Now I’ma let him take the stage (This that real rap shit, ya bitch) [Chorus] Talkin’ ’bout the West Coast, I’m the face of it Gangster in designer clothes, I’m the face of it I told them hoes to get low, I’m the face of it I put on the bros, I’m the face of it Drove the Maybach to the block, I’m the face of it Dissin’ all the opps, I’m the face of… Read More

Continue Reading

Foster The People – Worst Nites Lyrics

[Chorus] All my worst nights are the best times West Coast stealin’ all my shut-eye All my worst nights are the good kind High life filtered through the lo-fi [Verse 1] Startin’ it up after dark Chasin’ thoughts, cruisin’ through Echo Park Joined the vultures eatin’ paradise Gettin’ tilted, yeah, we’ll pay the price (But ain’t it nice?) [Pre-Chorus] Never say, “Goodbye”, we say, “Hello” Faded in the sunshine and the snow [Chorus] All my worst nights are the best times West Coast stealin’ all my shut-eye All my worst nights are the good kind High life filtered through the lo-fi [Break] [Verse 2] Skippin’ lines and brushin’ past the… Read More

Continue Reading

Lil Yachty – SaintLaurentYSL Lyrics

[Intro] Earl on the beat [Chorus: Lil Yachty & Lil Baby] I did Saint Laurent when that shit was YSL I’ve been runnin’ shit since I was the age of 12 Since a young nigga, been a hard-headed hot-head Duck feds, lay low, they do what I say so I’ve been gettin’ money since I learned how to walk for real I see the haters throwin’ shots, but they just talkin’ still I’ve done came, oh so far from when I used to walk and steal 13, 14 we was runnin’ ’round with them Glocks for real, poppin’ pills [Verse 1: Lil Baby] We don’t get no sleep ’til the… Read More

Continue Reading

Katy Perry – California Gurls (Passion Pit Main Mix) Lyrics

[Intro: Snoop Dogg] Greetings, loved ones Let’s take, take, take journey [Verse 1: Katy Perry] I know a place where the grass is really greener Warm, wet and wild There must be something in the water Sipping gin and juice Laying underneath the palm trees (undone) The boys break their necks Trying to creep a little sneak peek (at us) [Pre-Chorus: Katy Perry] You could travel the world But nothing comes close to the golden coast Once you party with us You’ll be falling in love, in love, in love, in love [Chorus: Katy Perry] California girls, we’re unforgettable Daisy Dukes, bikinis on top Sun-kissed skin so hot, we’ll melt… Read More

Continue Reading

Tupac Shakur Murder Weapon Lost and Then Destroyed

Tupac Shakur‘s alleged murder weapon was first lost and now its found or at least the mystery surrounding it has been solved. Tupac Shakur was shot four times in a drive-by shooting in Las Vegas on September 7, 1996. Las Angeles PD and Las Vegas police are unsure where the gun is or what happened to it and conspiracy theories are hounding in. Earlier this month, TMZ reported that a .40 caliber Glock that is believed to be the gun used to kill Tupac has gone missing from law enforcement custody. Law enforcement sources say the gun was sent to Las Vegas Metro PD who conducted their own ballistic testing… Read More

Continue Reading

King Chip – Headed West (Intro) Lyrics

We’re on that Cleveland shit My nigga Chip We takin’ it down in Cali To the West Coast We doin’ some different shit That Clevelafornia shit Yeah, takin’ off, Burke Lakefront, and landin’ Burbank, hoppin’ of the PJ, toastin’ Nigga never gave a fuck about the police Roll through Inglewood, ro-ro-roastin’ Chip the motherfucking guy We on that expensive shit What y’all know about LA? Niggas want come down to LA Most of these niggas don’t survive But come from Cleveland My whole hood’s can roll Nigga was poor, all he got a lil’ dough Moved to the Left Coast Rapping everywhere I go Cleveland You’re build to last You’re… Read More

Continue Reading

Dom Kennedy – California Lyrics

Aye Dom, so far I listened to your album And I ain’t heard nothing you can post up and smoke a Black to We don’t need you on this one Ha ha, aye! Check it, aye! Verse 1: Y’all out of town niggas just don’t understand We ain’t got the same mindset or the same plans I done ran with my mans, instead of runnin’ to the man Two shows back to back, got paid 50 grand And a nigga like “damn, why you on ’em so tough” Talkin’ that shit, cuz his bitch chose up Tried to give her number in his face like “dammmmn,” Then my nigga Jay… Read More

Continue Reading

Quinn – Full Circle

(Prod. ayokay) (Intro: fade in) They’re in love They’re in love (Chorus 1) Aye, aye, words that I say Downtown the light’s out but we choose to stay I don’t know where this may go These strangers know all the words in my songs I tell she lovin’ our style Shit makes her face red wheneva I smile I lay down, takes off her clothes Wake up, I leave for the door (Verse) Tell myself I don’t need a drink I got champagne iced in the sink They keep callin’ me for the link Music’s there, but then still I think I need ya! Aye, aye, words that I say… Read More

Continue Reading

Cakes da Killa – New Phone (Who Dis) (Hedonism Album) letras

[Verse] Really thought you was the Ken to my Barbie I see I gotta dead you like Onika did Safaree Quick to save face when we pumped through the lobby Sucks that we couldn’t keep it buck, I’m sorry so… Goodnight, booked flight, redeye on the West Coast Promoters got my money so it’s on to the next show All bark no bite, digging on my mental Why you always fronting, keep it real it’s a essential A smoking gun, razor blade on tongue Mind games just for fun, should’ve hit it and run Caught out on a limb, we should have kept it at done Now I’m sitting in… Read More

Continue Reading

NF – Warm Up letras

[Intro] Yeah Something for the fans Yeah [Verse] I’m the type to rent a hotel room just to feel at home I’m the type to rent a hotel room just to be alone I got an issue with people pretending they like what they don’t Please don’t bring up my issues unless you gon’ deal with your own Please don’t try to pretend like you keep it real, though Yeah it’s funny that you got a lotta money But that money doesn’t buy you skills, though I don’t care if I am on the billboards On a killing spree I’m about to kill more Got a chain on You paid… Read More

Continue Reading

MC Eiht – Runn The Blocc (feat. Maylay) letras

[Intro: Young Maylay] [Verse 1: Young Maylay] Maylay shoot the shit since the youth that [?] The big homies knew what fruit to pick, who was [?] The missions for the [?] Someone’s breakin’ and enterin’, others takin’, deliverin’, the caterin’, the kitchen men The difference then, blacks owned hella houses If you was snitchin’, wasn’t livin’ to tell about it If you was right, we’d fight all day and night But doing wrong, you on your own for life I’m from Los Angeles, big guns, women, and canabis Niggas can’t run from where the cameras is Cause when the bird hit the light, it turn midnight bright Another term… Read More

Continue Reading

O.T. Genasis – Im Out Here (feat. Wiz Khalifa) (Rhythm & Bricks Mixtape) letras

[Verse 1: O.T. Genasis] Came up on a lotta bread Gotta slow down, I been gettin’ a lotta head Still sellin’ cocaine Girl goin’ through my phone, I ain’t storin’ no names Catch me if you can, bitch Word around town, I’m the man, bitch Sellin’ all these grams, bitch Gotta grip the money like I’m ’bout to eat a sandwich ‘Bout bring the Mazi out Money dance, Imma bring the Ricky Bobby out Life in the fast lane Smoke weed, pop pills, drink a lotta champagne Met a bad bitch on Thursday Took the bitch down on Thursday Now she callin’ my phone early Oh you thirsty, damn girl,… Read More

Continue Reading