Ronny J – Trixxx (feat. Lil Pump)

[Intro] Oh my god, Ronny Ayy [Chorus] I’m on a whole ‘nother level I’m on a whole ‘nother level (yeah, yeah) I’m on a whole ‘nother level I’m on a whole ‘nother level (ooh) They try to copy my speed They try to copy the spot Drippin’, drippin’ like a faucet (grrrrr) Drop, Gucci on my wrist Yeah, bad bitch on my wrist Drop, skinny dippin’ with your bitch Damn i’m chokin’ on my trix [Verse 1: Ronny J] That’s why I buy what I want That’s why I stay where I want Now I count racks for the fuck of it N*ggas hatin’, that’s a bummer I’ma skirt off… Read More

Continue Reading

DJ Carisma – By Any Means (feat. Wiz Khalifa, Oneinthe4Rest & 24Hrs)

[Intro] Good one Richard Carisma [Chorus: OneInThe4Rest] Keep my hittas with me make sure that I’m straight Threw the benz away and copped the Mulsanne (skrr skrr) For the times that the niggas try to write me off Had to make sure that the whole gang straight Aha, Imma get it anyway (oh) Aha, Imma get it anyway (ya) Aha, Imma get it anyway Any means Imma get it anyway [Verse 1: 24hrs] Keep my brothers with me make sure that I’m straight (straight) We do fancy unlike every other day (day) Buzz them over, mash potatoes with the steak (steak) All my diamonds like they hopped up out the… Read More

Continue Reading

Wiz Khalifa – Doubt Fire Lyrics

(Intro – Sledgren & Tay MasterChef) Sledgro MasterChef (Chorus – Wiz Khalifa) I can throw the money with no problems I can feel, with more money, more problems I think that it could be worse without it I think that it could be worse without it I think that it could be worse without it I think that it could be worse without it (Verse – Wiz Khalifa) I be blowing Kush up where the clouds is I be going shopping, ain’t no browsing I take your bi**h and show her around then I be so high, don’t know where the ground is Roll one up if it’s bout cash… Read More

Continue Reading

Charlie Puth – See You Again Lyrics

(Intro-Charlie Puth) #It’s been a long day, without you my friend And I’ll tell you all about it when I see you again We’ve come a long way, from where we began Ooh I’ll tell you all about it when I see you again,when I see you again… Wiz Khalifa Damn who knew,all the planes we flew,good things we been through That I’ll be standing right here talkin’ to you About another path, I know we loved to hit the road and laugh But suttin’ told me that it wouldn’t last, had to switch up Look at things different see the bigger picture Those were the days,hard work forever pays… Read More

Continue Reading

Gang up – Young Thug feat. Wiz Khalifa lyrics

Lyrics Young Thug – Gang up I’m with the gang, gang, gang and we ’bout to go up Switching lanes, it’s a thang, every time we show up You a lame, lame, lame and you so below us Bet your hoe, she know us ‘Cause you know we blowed up We stay down And crame up, and came up We stay down We came up, the gang up. 2 Chaiiiinz (Yeahhh) I’m a villanious winner With precision, I’m killing We resent the religion Ended up independent Took my car to the clinic Let ’em check all the vitals Middle finger to rivals Michael Jackson, my idol Still ducked in a… Read More

Continue Reading

Wiz Khalifa, Juicy J & Tm88 – Cell Ready

[Intro] Man this volcano bag get you high as fuck Yo TM, you know what I’m saying mane, Its time man you know Finna get the whole world high man Let them feel these side effects This shit finna be deadly bruh [Hook: Juicy J] Fuck with my fam, this shit gon’ get deadly They gon’ have to get my cell ready Play with my paper, this shit gon’ get deadly They gon’ have to get my cell ready Short me on my dope, this shit gon’ get deadly They gon’ have to get my cell ready Fuck with one of my niggas, this shit gon’ get deadly They gon’… Read More

Continue Reading

Cell ready – Wiz Khalifa feat. Juicy J lyrics

Lyrics Wiz Khalifa – Cell ready Man this volcano bag get you high as f*ck Yo TM, you know what I’m saying mane, Its time man you know Finna get the whole world high man Let them feel these side effects This shit finna be deadly bruh.(cell ready) f*ck with my fam, this shit gon’ get deadly They gon’ have to get my cell ready Play with my paper, this shit gon’ get deadly They gon’ have to get my cell ready Short me on my dope, this shit gon’ get deadly They gon’ have to get my cell ready f*ck with one of my niggas, this shit gon’ get… Read More

Continue Reading

Taylor Gang – For More (feat. Wiz Khalifa, Ty Dolla $ign, Raven Felix & Tuki Carter)

[Intro: DJ Motor Mane] We ain’t never gon’ fall off We always stand tall in this thing It’s the only way we know, it’s go hard, you feel me Ayo Cap, what up, Ty what up Raven I see you, Tuki, holla at em man let em know how we do [Chorus: Wiz Khalifa] Been through so much, feel like I been here before And I ain’t never gave up once, I’ll always be back for more And I done learned so much in the game Made it so far but I’ll never change Know they waiting for me to fall off, but I’ll be back for more [Verse 1:… Read More

Continue Reading

Ty Dolla Sign, Lil Wayne, Imagine Dragons, Wiz Khalifa, Logic – Sucker For Pain lyrics

I torture you Take my hand through the flames I torture you I’m a slave to your games I’m just a sucker for pain I wanna chain you up I wanna tie you down I’m just a sucker for pain (Dolla Sign!) I’m a sucker for pain I got the squad tatted on me from my neck to my ankles Pressure from the man got us all in rebellion We gon’ go to war, yeah, without failure Do it for the fam, dog, ten toes down, dog Love and the loyalty that’s what we stand for Alienated by society, all this pressure give me anxiety Walk slow through the fire… Read More

Continue Reading

Wiz Khalifa feat. Juicy J & Chevy Woods – Bombay & Lemonade Lyrics

(Intro – Juicy J) Right here, let’s get ratchet, uh huh (Verse 1 – Juicy J) Trippy like bombay paper planes Pints of codeine, pounds of Mary Jane If I didn’t have my dope, I would go insane 24/7 high, I will never change Need my vicadin, I need my loyal tabs I need a bad bi**h with enormous a$$ Every day I’m throwed my ni**a When you making this money, this how it goes my ni**a RELATED Wiz Khalifa Featuring J.R. Donato – Stranger Things [New Music] Juicy J ft. Kanye West – Ballin [New Music] (Verse 2 – Wiz Khalifa) Rolling and blowing it by the O, my… Read More

Continue Reading

Wiz Khalifa, Juicy J & TM88 – Bossed Up letras

[Intro: Juicy J] Time waits for no man You gotta boss up man It’s time to stop playing around, being lazy nigga Get up and get to the money nigga Grind nigga Believe in your motherfucking self nigga Motivation bruh [Hook: Juicy J] Started off with nothing, now I’m bossed up Started in the gutter now I’m bossed up Got it out the mud now I’m flossed up Yeah, all my niggas good, yeah they sauced up Bossed up, nigga, I done bossed up Bossed up, nigga, I done bossed up I’m bossed up, you don’t wanna cross us Bossed up, all my niggas sauced up [Verse 1: Juicy J]… Read More

Continue Reading

Wiz Khalifa, Ty Dolla $ign, Raven Felix & Tuki Carter – For More (TGOD Vol. 1 Mixtape) letras

[Intro: DJ Motor Mane] We ain’t never gon’ fall off We always stand tall in this thing It’s the only way we know, it’s go hard, you feel me Ayo Cap, what up, Ty what up Raven I see you, Tuki, holla at em man let em know how we do [Wiz Khalifa: Chorus] Been through so much, feel like I been here before And I ain’t never gave up once, I’ll always be back for more And I done learned so much in the game Made it so far but I’ll never change Know they waiting for me to fall off, but I’ll be back for more [Verse 1:… Read More

Continue Reading

Young Dolph – What Yo Life Like (feat. 2 Chainz) letras

[Intro] (Zaytoven) Oh you say you can’t do hoops? Oh you say from where? Oh Used to do what? Okay Used to have what? [Hook: Young Dolph] Tell me what your life like You sellin’ green, sellin’ white You ever seen a dope fiend hit a pipe? I fucked up a couple sacks until I got it right When your money them bitches beg to spend a night Tell me what your life like You sellin’ green, sellin’ white You ever seen a dope fiend hit a pipe? I turned into a superstar over night [Verse 1: Young Dolph] What your life like? Every day I’m catchin’ flights Every day… Read More

Continue Reading